Har du glömt bort mig..?

2010-09-13 @ 19:02:35
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Du har typ glömt bort mig helt. Du nämner mig aldrig längre. Vi har varit ifrån varandra hela sommaren, vi har bara varit några få gånger, minst två. Vill vara med dig, hela tiden, varje dag, och jag frågar dig men du vänder ryggen emot! Det är som om du är en helt annan, det beror inte på dom du umgås med eller vad du gör utan hur du är mot mig, du ringer aldrig, skriver aldrig, frågar aldrig. Säger hej i skolan, men om jag inte säger hej först så ignorerar du mig totalt. Vad är det för stil? Vem har du blivit? Är du min bästavän? För tror inte du är den som jag älskade mest längre, vi har glidigt och vi är aldrig längre! Du är en av dom som betyder mer än någon annan, jag älskar dig otroligt mycket & jag vill aldrig någonsin i hela mitt liv förlora dig, jag kan svära på hedersord att jag ska kämpa för dig om du lämnar mig. För det känns så just nu. Utan dig är jag som den enda blomman på ängen, eller som den enda människan på jorden, utan näring, vatten, sol, värme, kärlek. För du ger mig allt det där! Du är min värld, hela min planet, mitt hjärta och min skäl. Har jag sagt att jag gillar dig så har jag ljugit, för jag älskar dig. Har jag sagt att du är en bra vän så har jag sagt på fel sätt, du är den bästa. Har jag sagt att du allt så nämnde jag fel ord, du är mitt liv! Lova mig en sak nu, lämna aldrig mig för kommer aldrig klara mig. Vill inte stå lämnad ensam kvar utan dig vid min sida, vill inte dö utan att veta att du var min vän, vill inte heller fortsätta leva utan min bästavän Ida Karmesjö Björk!

- Jag älskar dej bäste vän.



Du är det vackraste jag vet. Men du förstår ju inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0