God morgon!

2010-09-16 @ 07:29:49
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Goodmorning people!♥

Vaknade halv sju, för en timme sen kanske och gick upp direkt och satt på plattången och började sminka mig. Så nu är jag iallafall färdig av stressen, behövde inte ens stressa men det är en vana att jag skyndar mig även fast jag går upp kl. 06.00 för jag behöver lite extra tid också innan jag går! :) Tänk hur mycket skumma människor det finns va? Till och med jag..?!

Efter skolan går jag hem direkt och sedan kommer Ida bästevän när hon har slutat, det var ju skit länge sen, har saknat henne grovt mycket! Love you. Ska nog avsluta nu, vi hörs senare ikväll eller tidigare..!

Fastnar inte på bild idag känner jag. Usch, det är hemskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0