Galet hungrig..

2010-09-18 @ 17:57:25
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Ge mig mat.. Någon?

Jossan gick precis, hon skulle sticka hem & äta. Så ska nog också passa på nu! :) Det står nacho tallrik på listan idag, vilket jag också är sugen på! Tjockis jag är. Efter vi ätit går vi och hämtar lite pengar hos mamma och sticker och handlar goooodis! Det kanske blir Ben&Jerry's också, fett länge sen. ;)

See you later!♥

UPDATE;
Nej mina föräldrar är inte skilda, jag ska hämta pengar hos mamma för hon är hos en kompis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå "hos mamma"?

är din mamma och pappa skilda nu? ;o



eller vad menar du med "hos mamma"?

2010-09-18 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0