Friday!

2010-09-03 @ 22:49:23
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Tjenare.. ;)

Äntligen är det fredag, min favorit dag i veckan (såklart) och skolan kändes så j*vla lång idag, herregud vad seg den har varit! Det händer massa knasiga saker i skolan och massa tjaffs hela tiden, inte så kul direkt, men måste vara ärlig och säga att det är kul och se på när andra bråkar, men det är ju inte så roligt att själv vara inblandad, right? Men aja nog om skolan idag då..

Efter skolan stack jag & Valeria hem till mig för jag skulle kolla mina nya kläder från Ginatricot som jag hade besällt, dom kom fort, efter bara två dagar! Sedan gick vi hem till henne för hon skulle städa men jag var tvungen att gå tillbaka hem och äta och sen kom Valeria till mig, vi lyssnade på musik i köket, satt och pratade lite tjejsnack med min mamma höhö. ;) Vi gjorde lite allt möjligt med andra ord..!

Hon skulle egentligen slaggat här men det gick typ inte, för hennes mamma ville vara med henne den här fredagen, förstår det för Vale är ju nästan aldrig hemma, haha! Imorgon så ska jag typ slagga hos Frida bästavän, eller här om det går men vi har inte bestämt oss riktigt! Vi hörs senare eller imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Vannichi

Fredag är också min favorit dag ! :)

2010-09-04 @ 11:07:38
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: maria

jätte fin blogg! följ gärna min och kommentera mycket kraam :)

2010-09-04 @ 16:06:23
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0