Förmodligen!

2010-09-14 @ 14:45:27
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Förmodligen som sagt så ska jag kanske slinga håret blont idag. Och efter det så klipper jag av en decimeter ungefär av håret! Vilket ska bli väldigt skönt, hatar mitt långa, slitna, krulliga hår. Ingen vill ha det, det kan jag lova er! Så skriv inte att jag inte ska klippa eller så, för det måste jag! ;) Äntligen ska jag bli blond ockå, mitt hår är typ grönt i verkligheten. Iallafall i dagsljus, och det är inte snyggt. Usch!

Hur tror ni att det blir? Snyggt, fult, missfärgat? Hoppas det inte blir missfärgat iallafall!

Det här är gamla bilder när jag har varit blond. (Fjortis tiden) Älskade mitt hår! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0