Förändringar..

2010-09-07 @ 15:45:30
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer
Detta är saker jag måste ändra på i bloggen!

1. Bestämma mig för endast en design, och inte byta så ofta, har bytt nu ett bra tag flera gånger och jag blir aldrig nöjd. Det kanske beror på att jag jämt slarvar och skyndar mig när jag väl har tid? Men ska försöka fixa en bättre idag, lite blandad höst och lite rosa sådär. Det låter bra va? :)

2. BÄTTRE UPPDATERING! Fyfan, skäms på mig! Har verkligen haft fullt upp med kompisar, skolan, läxor och allt sådant som är lite viktigare än bloggen! Men vill ju komma långt med bloggen och ha kvar mina snälla läsare och jag älskar ju att blogga! Ska skärpa mig nu & ge gärnet. Förlåt.

3. Tänkte börja med lite skvaller, fick lite idéer från några bloggläsare. Bl a. då att jag ska skriva skvaller om mina kompisar som även inte behöver vara sant eller om andra bloggar (inte så kända) som jag läser. Ganska skojig idé, man funderar fortfarande på hur jag ska starta och hur det ska gå till!

4. Mindre "Jag-älskar/hatar-dig-texter". ;) Ni vet jag skriver ju ganska mycket texten och babbel om mina vänner, inklusivt ovänner som ni egentligen inte har något att göra med. Så tänker faktiskt lägga ner den skiten, visst det kan vara kul att skriva av sig och så men det blir lite för mycket & ganska för ofta, så det blir inte så mycket mer sånt. Det har även varit gnäll om det och ni ska inte behöva läsa det rabblet. Skaffar istället en annan blogg där jag bara skriva sådanna saker. Nog om den saken då.


(Är medveten om att det står "sämare" såklart menar jag "sämre")

Kommentarer
Postat av: dina

2010-09-07 @ 17:08:18
Postat av: dina

Låter ganska bra faktist:)

2010-09-07 @ 17:09:00
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter toppen ;) <3

2010-09-07 @ 19:03:35
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0