/ din Ida Karmesjö Björk!

2010-09-27 @ 18:05:54
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Jag Älskar dej Bästavän!
Du betdyer sdå jävla mycket för mig!
Förlpt om jag ahr varit dum eller nått.. Och förkpåt för att jhag har varit dryg.
Men gumman komemr alltid älska dej SVÄR på alllt!!!
Du är min ljus imörkret och mitt blod i hjärtat! jag älskar dig!
Låvar på allt och alla at jag aldrig kommer glömma dig!
Assså omg Linnea förlåt för allt dumt Fattar hur dum, jag har varit nu -.-
och FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Du är den jag berhöver för att kunna Leva du leonie och Durde!
NI ÄR ALLT FÖR MIG!
Glöm aldrig det min lilla underbara jävel! ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE BÄSTAVÄN!
varje gång jag ser min lilla linnea Ljung så blir jag SÅ fucking glad!
Alla minnen Alla stunder Alla sekunder. Alla saker vi har gjort,
Som när vi hoppa ut från ditt fönster!
Eller när vi gjorde videoinlägg med musik men musiken försvan
och då hahahaahahaha ah du och bara du fattar! <3
Asså Linnea fatta hur mycket du betdyer! du är så jävla underbar!
ÄLSKAR ÄLSKA<R ÄLSKAR ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!

LINNEA LJUNG ♥ IDA KARMESJÖ BJÖRK!




www.idakarmesjobjork.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0