Dålig update, I know!

2010-09-29 @ 16:45:17
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hey sweeties!♥

Nu är jag hemma från skolan. Och omprovet gick väl bra, kommer ju iallafall inte få
underkänt, det är omöjligt. Har faktiskt pluggat ashlet av mig! ;) Är skitstolt över mig själv..

Men idag kan jag inte heller uppdatera bloggen så värst bra, idag gäller det också att plugga,
fast nu är det NO inför provet imorgon, varför måste det vara så jävla mycket prov hela
tiden? Blir ju fan galen snart. Ska också ha glosor och skit tills på fredag btw..
Imorgon efter skolan ska jag fan inte hålla på med läxor, ska faktiskt träffa mina vänner
imorgon, är trött på att sitta hemma och ta hand om skolan! Ska iallafall vara med Johanna.

Tror att Johannas kompis, Johanna ska vara med också! Haha Johannorna, men dom skulle
till farsta så vet inte om jag kan hänga med, får se hur det blir med det!
På fredag ska jag vara med min bästavän Ida, herre jesus vad länge sen. Så det ska bli roligt.

Ja vi hörs då, ska plugga lite NO nu & så hoppas jag att vi hörs mer ikväll! :D



Blond & het, jag vet.. ;)

Kommentarer
Postat av: emilia<3

åå vad fin du är linnea <3

2010-09-29 @ 17:11:30
URL: http://eemiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0