Bryter mitt löfte

2010-09-10 @ 08:01:21
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
NU RÄCKER DET, SERIÖST!

Är så jävla trött på vissa läsare som skickar mail, skriver på facebook och msn, överallt "När kan du fixa min design?" Jag vet, jag lovade er designer men fan inte när ni tjatar varje dag när jag sagt att jag kanske inte har tid denna vecka. Jag orkar inte, har inte ens någon lust med er som tjatar hål i huvudet på mig, och kan inte lägga av när jag sa för 24 timmar sen att "Nej, inte idag, tar det när jag har tid med det!" Har försökt vara trevlig men händer det fler gånger för er som tjatar så förjävligt, jag menar allvar kommer be er att dra åt helvete, förlåt men orkar inte vara den som alla tror är skit snälll och gör 200 designer på en kväll?! Det är ju fan omöjligt, så lägg ner. Acceptera att jag också har ett liv..!

Menar inte att verka taskig eller dum på något sett men blir så j*vla arg att så fort jag loggar in någonstans så tjatar ni så att jag spricker. Blockerar er snart, inte för att vara elak, bara på grund av det här satans tjatet! Klart ni får skriva, undra saker, kommentera och fråga. Men inte tjata snälla ni..!

You know I love you all anyway! ♥

Kommentarer
Postat av: dina

Jag förstår du vara väldigt iretterad eller hur man nu stavar!

Skulle jag också bli om man alla tjatade!!<3

2010-09-10 @ 08:16:02
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår att du är irriterad :(



men du skulle kanske inte ha lovat ut så många?



fin blogg! läser den varje dag :p

2010-09-10 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0