Blondie hair.

2010-09-20 @ 20:49:55
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Hej!
Nu har man slingat sig igen, eller rättare sagt håller på och det ska sitta i en timme nu ungefär.
Sjukt jobbigt att ha den här mössan på sig, jag stryps ju och det kliar..! Livet är värdelöst när man vill
vara fin! Men vill man vara fin får man lida pin. Stackars mamma som har sånt tålamod med mig.. ;)
Min mamma är världens bästa även fast man kan hata sina föräldrar ibland, right?

I love you mami! ♥ Ikväll ska jag kolla på 3 Vampire Diaries avsnitt som har kommit ut på sajten, så
lägger väl mig med datorn och glor på det när jag är klar med håret. Så vi får se om jag hinner blogga
mer idag. Imorgon har jag friidrottsdag också, jippie. Happyface! Fan, orkar verkligen inte. Usch.


Kommentarer
Postat av: C4J$4

SV: ja, jag lovar, om jag nu känner igen dej xD <3

2010-09-20 @ 21:06:41
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: TwilightDiaries

3? Det har väll bara kommit ut ett avsnitt? eller två om man räknar med det första, men det har du ju redan sett?

2010-09-20 @ 21:42:11
URL: http://twilightdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0