Besök strax..

2010-09-10 @ 19:16:14
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hejsan alla söta! :D

Sitter och väntar på Martina som drar sig hitåt snart! Skoljoggen tog så jävla lång tid, mer än en timme & orkade knappt gå mer! Efter den så slutade vi och Valeria följde med mig hem, fixade hennes blogg lite (chiquiitabonita.blogg.se) ge henne lite läsare nu. Mina föräldrar gick iväg en stund till sina kompisar Veronica och Pelle heter dom, skönt med lite föräldrar fritt. Snart ska väl min storebror dra iväg också till sin kompis Andreas, det är förresten min vän Maddes storebror. Yes.. this is Skogås, man känner alla!

Det skulle ju bli en bloggkväll men nu blev det ju inte så, bjöd hit Martina istället. Så vi får ta den dagen någon annan kväll, tyckte också att bloggen behövdes rättas till lite med mycket update. Vi hörs! ;)


Ser helt störd ut. Somnade på soffan en timme! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0