13/9-10

2010-09-13 @ 18:39:22
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej bloggen!

Anledningen till att jag inte fortsatte blogga igår och inte bloggade tidigare idag var för att jag började må rikigt dåligt igår och nämnligen var jätte sjuk i morse och bestämde mig för att ligga kvar i sängen hela förmiddagen och vila och inte sitta framför datorn med min huvudvärk.. ;)

Och en sak är jag jävligt förbannad över.. MIN DATOR! Den är fan pantad, den vill inte leva mer den har blivit för gammal för att få innehålla photoshop och alla andra program. Stackarn.. Men är ändå skit arg på den & tänker ge upp snart! Men har pratat med mamma och vi ska kolla någon dag på billiga mini-pc's, gillar sådana små manicker! :)

Hur har mina läsares dag varit? Bra/dålig? Piss som min..? Isåfall, välkomna in i klubben..!

Jag just nu.. Nyduschad & redo för middagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0