1283 besökare, just nu!

2010-09-18 @ 00:02:00
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
O-M-F-G! Har över 1000 läsare, besöksrekord faktiskt, lite roligt ju..! :D

Ska komma till saken, vi åkte ju till Haninge och vi skulle köpa slingor men det blev lite annat också som vanligt för att min mamma är världens bästa! ♥ Det blev ett par tights, några örhängen och en ny mascara! Blev nöjd faktiskt, lägger upp inköpen imorgon. Vi är sjukt trötta, eller iallafall jag och vi kollade nyss på Paranormal Activity med mamma, Frida blev lite rädd tror jag. ;) Någon som sett den..?

Imorgon ska hon upp tidigt för hon ska tävla ju, så hon drar vid kanske åtta tiden? Om inte tidigare. Möter också Josephine senare under dagen, vi har inte bestämt någon tid! Mina föräldrar ska iväg på någon "Konsert" i kungsträgården, det var typ Kalle Bah? Haha, sämst. Så det blir iallafall ff. Toppen!

I love you guys!

Kommentarer
Postat av: dina

Grattis grattis!!

2010-09-25 @ 19:08:10
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0