Vänskap svider!

2010-10-14 @ 22:38:02
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Är trött på vänner som inte finns där.
Är förbannad på såkallade vänner som sviker.
Är sjukt jävla sårad över hur vänner ens kan göra så.
Är ledsen att det blir så här, vänskap håller aldrig.
Dom som säger att man är mest älskad, så är det bullshit.
När man får höra sanningen, så leder det till lögn.
Om man försöker berätta något, så säger man att det är skitsnack.
När ingen ser, hör eller rör vid mig så kan ingen förstå.
Och det finns ingen sån av mina vänner på den här jorden.
Vill bara somna in och aldrig mer vakna igen.
Är trött på lögner, svikare, såkallade vänner, och livet!
Att man kan ta så fel på person att det gör ont så man skakar i hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: S O F I A ♥ / http://sofiakarlbergs.blogg.se

Sugen på en ny design?

Den här helgen kör jag på gratis designer, så passa på nu när jag gör! KRAM

2010-10-15 @ 07:36:41
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0