Svar på era frågor..

2010-10-04 @ 19:19:15
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Vart har du köpt din guldiga jacka?!
SVAR: Den köpte jag på Vero Moda för jättelänge sen för 199 kr.

Hur många unika besökare/blåa har du om dagen?
SVAR: Jag har runt 1.000 varje dag, ibland under & ibland närmare åt hållet 2.000! :)

Varför bråkar du och Leonie om Ida?
SVAR: Snälla! kan ni sluta ställa frågor om mig och Leonie. Vet inte hur många gånger
jag har behövt svara på det här. Vi bråkar inte längre, och har aldrig bråkat om Ida.
Hon är inte direkt ett pris man vinner, hon är min bästavän. Och vet ändå att jag vinner
henne, för hon är ett speciellt pris men inget pris man tävlar om. Slut disskuterat nu!

Vart har du varit hela sommaren? Kollade tillbaks i arkiven..
SVAR: Jag var i Serbien men min vän Alicia. Kolla hennes Twilight Diaries blogg här.
Vi bodde i hennes hus hon har där. Sjukt fint, vill tillbaka dit någon gång! Verkligen..!

Vad har du för webbkamera? Älskar dina webbcam bilder!
SVAR: Kul att du gillar dom! Men vet ärligt talat vad det är för kamera. Den är jätte
gammal och pappa köpte den typ på Medeltiden eller något..? Förlåt, men vet faktiskt inte!

Har du bruna eller blåa ögon?
SVAR: Haha, kul fråga. Jag har blåa ögon, vet att man inte ser så bra vilken ögonfärg jag
har. Men jag har blåa ögon så ni vet det. Höhö!

Håller inte koll, vem är din bästavän? Ida eller Frida?
SVAR: Alltså båda två betyder lika mycket för mig, fast på olika sätt. Båda är mina
bästavänner, fast kan nog lita mer på Frida, vet inte varför, men får någon känsla av det.
Tyck inte jag är konstig eller så, för man kan ha fler än en bästavän! Right? ;)

Skulle inte du kunna göra en sminkvideo?
SVAR: Absolut, har lovat er det sen i början av sommaren men har inte fått rätt tillfälle.
Den kommer så fort som möjligt, jag lovar! Hoppas den blir lyckad också!

Är du bra vän med Romina Capodiferro?
SVAR: Vi var tajta i vintras, vi var typ bästa kompisar, hon var liksom den som betydde
mer än alla andra. Vi bråkade ett tag, för det hände en grej mellan mig och Leonie och då
la hon sig i vårat bråk och sen blev det större. Men nu har vi blivit sams igen, och vi
har börjat om på nytt. Har saknat henne otroligt mycket. And I love her! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0