Torsdag 7 oktober!

2010-10-07 @ 13:43:10
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjena allihopa!

Har varit skiiit nice skoldag, tre lektioner bara & sen slutade vi 11.00 för vi hade inställd
slöjd! Förlåt för att jag inte blogga någonting igår, men jag stack hem till Frida efter
skolan och var där till klockan 5 och när jag kom hem satte jag igång med läxorna. Så
jag hade fullt upp hela kvällen.. That's why! ;)

Imorgon är det fredag igen? Vi ska ha någon "Likabehandligsdag", vi ska vara i olika små
grupper med andra klasser.. Det låter väl si så där, men mår sjukt dåligt idag. Har gått
hela den här veckan i skolan med en jävla förkylning. Pinsamt igår på svenskan när vi skulle
ha högläsning.. Jag kunde ju knappt prata, så lät som en kråka när jag läste! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0