Svar till er läsare!

2010-10-15 @ 22:25:41
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

"Kan du inte blogga? Får snart damp & söker upp din adress!"
SVAR: Åh sötnos, jag vet att jag inte bloggat men nu ska jag försöka hinna med det varje dag.
Funderade ett tag på att sluta blogga men jag älskar ju det och tänker inte sluta för er skull! :)

"Hur länge har du känt den där Frida?"
SVAR: Aoutch, det är nog 8 år nu, har faktiskt känt henne sen jag började skolan i 6-års.
Men vi började komma närmare varandra när vi var i 5an, innan dess har vi bara småpratat och
liksom inte varit bästavänner som vi är nu. Kommer alltid älska henne mest av allt ♥

"Vad har du för mobil?"
SVAR: Har världens bästa Sony Ericsson T700. OMFG, älskar den! Har haft den i ett år snart och
har inte tröttnat på den, kan ha den hela livet. Vet inte varför, men det är den bästa mobilen.

"Är du tillsammans med Crille Scoultse?"
SVAR: Haha, nej! Absolut inte, vart har du fått det ifrån? Skriv ditt namn nästa gång hörru.

"Känner också Leonie, hon vill inte berätta vad som har hänt, du kanske kan säga?"
SVAR: Nej, nej, nej och återigen NEJ! Det var länge sen, och vi är inte vänner längre och om du
vill veta vad som har hänt får hon berätta för svarar inte på den frågan en gång till!

"Hur kan du känna Maja Eskelinen?"
SVAR: Genom Jessica, eller alltså har liksom skrivit med henne på facebook lite i somras och så.
Och har jag ju varit med henne, men anledningen till att jag chattade med henne var för att min
mamma känner hennes pappa och ville typ bara fråga lite saker och sen pratade vi och sen har vi
träffats nu. Och hon har världens finaste ögon, I love you Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0