Svar på tal!

2010-10-25 @ 20:56:51
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
"Ungefär 47 gånger drar du din hand i håret elr fixar det"

Svar:
Ja? Är det något problem eller? Tycker ni att jag ska lyssna på vad ni säger om
jag får röra mitt hår eller inte? Haha NEJ jag älskar mitt hår och varför ska jag sluta dra i
håret? Det kanske är min hobby, och låt mig se ut som en fjortis som inte kan låta bli
mitt hår. Jag gör det ju inte med mening för att irritera er utan gör ju det för att det blir
liksom automatiskt eller vad man ska säga. Det är inte heller så att jag inte tål kritik men
herregud, säger bara det att LÅT mig och mitt HÅR vara, my life sweetheart! :)

Sluta vara så avundsjuka.. Jag vet att jag har finast hår. (OBS! Ironi för er som inte fattar..)

Kommentarer
Postat av: hm

ursäkta att man skriver mena ju inget dumt :/

2010-10-27 @ 15:55:58
Postat av: Amanda Ts kompis, Lindaan ;D

Fett söt bild på dig jue ;DD <3

2010-10-28 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0