Sunday..

2010-10-03 @ 17:40:31
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej! Är sjukt ledsen för dålig uppdatering, vet att jag säger så varje gång men
vet inte hur jag ska bättra mig. Skulle bli dubbelt så gånger bättre om ni gav förslag!
För ett tag sen befann jag mig ute med Ida & hennes kompis Fanny, trevliga människor.
Har iallafall klarat mig med att stå ut med Ida den här helgen, det brukar ju inte funka
så bra annars, ni vill inte veta hur dampiga vi har varit på varandra. I love you anyway!

Det har varit lite bråk hemma, så kände mig för att inte stanna hemma, så stack hem
till världens underbaraste Valeria, hon ställer alltid upp. Men hon skulle iväg och
då gick jag till centrum och mötte Ida. Nu är jag iallafall hemma och det betyder bloggning!
Är på skit mycket blogghumör idag, så håll ögonen öppna! :D

XOXO - Ni vet att jag älskar er ♥ / Linnea Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0