Onsdaaag

2010-10-27 @ 14:16:03
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hej allesammans!♥

Haft en bra dag? Min dag var varit ganska okej, förutom att jag fick panik imorse.
Jag vaknade lite sent för jag hade stängt av alarmet i sömnen på något jävla sätt? Vet inte
vad.. Så jag fick stressa lite men kom i tid ändå. Har ingen engelska imorgon så jag
börjar klockan nio istället, en ny bit har fallit på plats! ;)

Har iallafall bara luffat runt med Cassie idag. Haha, efter idrotten när vi var i omklädnings-
rummet så gick alla och jag drev med henne att jag också gick men jag gömde mig bakom
väggen och så hör man henne okänslosamma röst ropa "Linneaaa.." Sen när hon tänkte
springa ut efter mig så skrämde jag henne och hennes skrik hördes typ över hela världen?
Det skulle inte förvåna mig, blev fan döv! Ska plugga arslet av mig nu, så vi hörs sen! :D


Kommentarer
Postat av: shilan ♥

haha fin bild :P :D <3

2010-10-27 @ 18:46:14
URL: http://lloveebasketball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0