Om igår och idag..

2010-10-17 @ 21:06:23
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Hej alla! :)

Lördags: Var ju med Josephine, vi träffade Ida & Alejandra, även om jag och Ida hade det
liten knas så glömde vi helt bort det igår när vi garvade och allt! Vi gjorde lite busiga grejer,
kan inte skriva det tyvärr... För typ hela min familj läser min blogg! Iallafall, sen när klockan
blev nio så var dom tvungna att gå hem men Ida ville inte så hon och Josephine fick sova
över hos mig. Och jag hade föräldrar fritt så vi hade lite party och var lite galna! Skit roligt..!

Söndag: Idag har det varit en skit rolig dag med Josephine, Romina & Nicole. Galningar ju.
Först mötte jag Josephine och vi gick till centrum för att vi skulle möta dom, och efter det så
gick vi runt och luffade, hade inget att göra. Men vi gick sen hem till Rome och kollade på
skräckfilm, gud skit äcklig jävla tortyr film! Efter filmen blev klockan typ.. lite mycket.. den var
redan liksom 6 men vi gick ut och tog bilder med Jossans systemkamera, och ni skulle hört
Romina, hahahaha oh my gosh.. Kunde inte sluta garva, hon lät som en bebis, hoppas Jossan
lägger ut videon när hon filmade. Skönaste, jag älskar er mina finaste systrar! :D ♥

KIKA IN PÅ BLOGGEN SNART, BILDBOMB KOMMER STRAX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0