Måste bara svara på det här..

2010-10-22 @ 16:56:00
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
"Alltså bestäm dig! Börjar bli trött av att höra er hela tiden!"

SVAR: Hej! Jag vet, det har varit jätte mycket tjaffs hit & dit. Och vadå bestäm dig? Varför
ska jag bestämma mig, jag tar det som det kommer, jag får väl ha vilka vänner jag vill, det
har inte du någonting med att göra! JAG och LEONIE, är INTE vänner på det sättet, vi är inte
som förut. Klart vi umgås och pratar och sådär men inte världens bästa vänner, vi tar det
lugnt och båda två vet att det aldrig kommer bli som förr igen även om man skulle vilja det..!

Så snälla, ta det inte personligt när jag säger att just DU inte ska lägga dig i mitt liv och mina
vänner, alla får kommentera och tycka vad som helst men inte påstå och ställa krav på att jag
ska bestämma mig. My life, my blog and my rules bitches! ;)

Bara för att retas..


Kommentarer
Postat av: skriver inte namnet d e pinsamt...hihihi...

heej en fråga va har du köpt de där uggsen

2010-10-23 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0