Lördag morgon!

2010-10-30 @ 12:17:02
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Jobbig jävla natt...
Ja rätt ut sagt så har jag verkligen vaknat en gång varje timme och när jag inte får
sova ut så blir man ju ännu dåligare, och har bara hostat och hostat! Helt jävla stört.
Aja, men kan inte alltid vara frisk, och den här satans förkylningen har suttit sen Frida
smittade mig för typ en månad sen, om inte mer! ;)

Men ligger i sängen med mammas dator nu och ska väl snart flytta till min för där blir
det roligare inlägg eftersom jag har Photoshop på den.. That's nice! Puss så länge ♥


Kommentarer
Postat av: shilan ♥

linnea blogga ja får damp ..

hahahahah <3

2010-10-31 @ 21:36:57
URL: http://lloveebasketball.blogg.se/
Postat av: cajsa

Gud, du e så söt ! jag längtar tills jag blir frisk.. (: och du sa ngt om att du oxå skulle till Justin Bieber's konsert eller vad det va (: vi kanske ses där om jag oxå går (: loveyouu

2010-11-01 @ 00:46:37
URL: http://snicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0