Läsarfrågor!

2010-10-27 @ 18:26:13
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

"Gud vilken fin design, skulle du kunna göra en till mig? Älskar din blogg!"
Svar: Förlåt, vill inte verka elak eller så men som jag har sagt miljontals gånger tidigare så gör
jag inte gratis designer/headers längre, vilket är tråkigt jag vet för det är ju kul att få beröm
om att jag gör fina designer och att folk vill ha av mig. Men ni får passa på när jag ska starta en
tävling snart där man kan vinna en gratis design! Så håll utkik alla fina läsare!

"Kan du aldrig hålla sams med både Ida och Leonie?!"
Svar: JAG VILL DET! Så klart att jag försöker att få det att fungera men nu handlar det inte
om att jag bråkar med Ida för att jag är vän med Leonie?! Det handlar om Ida själv, och hon vet
vad det är som gäller och vill inte höra mer gnäll från er, ni vet ingenting. Så knip käft. :D

"Skulle inte du kunna ha en läsarträff någon gång med Leonie? För jag läser båda
era bloggar, era bloggar är dem bästa och älskar att läsa dom. SNÄLLA!"
Svar: Jo visst. Men kan du vara snäll och fråga Leonie också? Eller jag kan så klart prata med
henne. Kul att du gillar våra bloggar, blir så glad när jag får såna här kommentarer. Det värmer
verkligen. Skulle vara otroligt roligt med en läsarträff, vill också se hur många som vill träffas!

"Har det hänt nåt mellan dig och Jossan? Ni är aldrig längre?"
Svar: Varför är du anonym? Och varför frågar du ens om det. Anyway, NEJ vi har inte bråkat,
vi var med varandra senast förra helgen och vi träffas varje dag i skolan och pratar och sådär...
Så vet inte vart du har fått det ifrån att vi aldrig är med varandra för jo det är vi!

"Det går rykten om att du ska sluta blogg, är det sant? :("
Svar: ABSOLUT INTE, SKULLE INTE ENS TÄNKA TANKEN! Vem skulle hitta på det ryktet?
På någon skvaller blogg eller?! Och var inte oroliga, ska inte sluta blogga. I love you readers. ♥

Kommentarer
Postat av: ................

Låt dem fråga om leonie och ida. vad är problemet ?

2010-11-02 @ 18:50:23
Postat av: caroline :)

Hejsan :)

jättefin blogg , en fråga du inte behöver svara på om du inte vill.. hur gammal är du ? ;)

kika gärna in på min blogg också som du har där uppe :D

kram . ;)

2012-05-19 @ 11:34:28
URL: http://carrohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0