Jag ♥ Fredagar!

2010-10-22 @ 16:48:03
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej bloggen och alla bloggläsare!♥

Ja.. Kan börja med att säga att min mobil är sönder. Och när jag får min månadspeng,
i novemeber någon gång så ska jag köpa en ny! Det finns ett ställe i stan där man kan köpa
NYA men begangnade mobiler för endast 600 kr. Så ska köpa en ny likadan fast rosa! :)
Det är ju världens bästa mobil, kan inte leva utan den vad fan! Vi skulle fira 1 år tillsammans
snart men den orkade inte leva med mig, för jag råkade först tappa den i toaletten och så
har jag tappat den hela tiden & så nu badade den i ägg. Förstår den ändå, R.I.P..

Iallafall, idag händer det grejer! Frida kommer kanske hit senare och sen ska vi hem till Malin
för hon har fest, skit nice. Fast just nu mår jag skit så får se om jag ens orkar gå dit. Är fett
seriös, vill inte dissa någon med idag känns det faktiskt som en fredag då jag bara vill vara här
hemma och typ blogga..? Bara ha det mysigt ensam.. eller kanske med Frida..? ;)

Ska göra en ny, snygg, fräsch och NORMAL design. Och ingen slarvig och tråkig bajsheader!
Vi hörs senare, jag lovar! Ska spendera några timmar åt bloggen faktiskt. Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0