I'm back on track!

2010-10-14 @ 20:44:26
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Hej alla söta bloggläsare!♥

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering, har inte haft tid.
Eller rättare sagt så har inte mitt internet funkat & har inte orkar ordna det, så ja.
Denna vecka har varit helt okej! Var med Frida hela helgen och det hände
massa grejer som jag kan skriva senare! Vilket är bland det läskigaste som hänt mig.

Idag slutade jag klockan två och sedan mötte Jessica när hon hade slutat.
Vi var lite i skolan och tog lite bilder som jag ska lägga ut, och sen mötte vi världens
bästa Maja Eskelinen, haha! Kan inte beskriva hur mycket vi har garvat!
Efter Jessica gick hem så var vi hemma hos Maja & vi skrattade typ åt allt? :)

Bildbomb från idag:









I love you sweetie!






Vad gör jag? :P Fan vad het alltså, haha!







Haha naw, kolla på Maja sötnos! :)







Jag älskar er obeskrivligt mycket cheyer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0