Home from school.

2010-10-26 @ 16:45:22
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! 
Naw, har ni läst texten Leonie skrev till mig? Gosh, vad gullig. Älskar dig oavsett vad min
lillasyster, som jag sagt tidigare! Btw, skolan idag har varit ganska flääshig.. ;) Haha, har ju
prov imorgon i Biologi, men tror inte det kommer vara så hima svårt för att vi gick igenom
alla frågor idag. Eller ja.. inprincip alla frågor!

Stannade en stund efter skolan med Iman, Alex och David. Haha, vi sprang upp till hem-
kunskapen för vi ville baka men det var inte öppet. Liksom, vilka skulle vilja släppa in oss..?
Men David hade typ lite tråkigt så han drog bort hår från min skalle och började fan typ
misshandla mig? Lovar, har nästan blåmärken! Hans knogar blev skit röda och det gjorde
inte ens ont.. Iallafall, det var skit roligt, vi garvade as mycket och sen gick jag och Iman
hem tillsammans som vi inte gjort på hundra år. Hallå, vi var "bästisar" sen trean. Naw! :)

Kärlek och Respekt till er systrar och bröder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0