Fredag ♥

2010-10-15 @ 22:06:23
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Tjena tjena! :D

Det har varit en skit nice fredagskväll med mina cheyer! Var ute med Chiara, Frida,
Alejandra, Josephine, Annie, Valeria & Carla. Efter skolan stack jag och Valeria hem till mig
och var hos mig tills klockan 18, och då mötte vi dom i centrum! Dom satt och åt på
Moonlight och när vi kom så åt vi upp hela Chiaras pommes. Snällt av oss! ;)

Sen kom Olga, Johanna, typ någon Cicci & Alicia med dom gick nästan på en gång, och då
gick vi till Chiaras gård och hängde där, haha vi gjorde inte så mycket! Jag och Carla
bara frös skit mycket och alla andra typ hade skit tunna kläder men frös inte? Sedan gick jag
och Valeria hem till mig och vi satt och pratade med mamma, haha hon tror att hon är typ
tretton år, men seriöst man kan snacka med min mamma om allt. Verkligen allt! :)

Vi tog inga bilder tyvärr! Ni får en bild på mig & Jessica istället från igår. PussN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0