Fredag kväll ♥

2010-10-29 @ 21:39:15
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godkväll alla bloggläsare! :D

Inte för att jag tror att det är många som checkar in min blogg vid den här tidpunkten
på just en fredag/halloween helgen men ja. Hej till er som läser detta nu! ;) Har haft
en chill kväll, suttit med mamma & pappa och bara pratat, kollat på jättegamla foton från
när jag var liten och knubbig. Haft det ganska mysigt. Snart ska mamma iväg till en kompis
och pappa och två av hans killkompisar sitter och spelar ishockey i vardagsrummet. Vad
mogna dom är alltså, ingen är social här? Därför ska jag inte heller vara social och ha lite kul
framför datorn. Vi hörs väl snart, kommer ändå fastna här nu. PussN ♥

Och ser att det är några redan som har anmält sig till tävlingen! Har också kollat in era
bloggar och kollat om ni har länkat inlägget, för annars får man inte vara med och tävla..
Men som vanligt skriver ni så söta inlägg.
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0