Död dag..

2010-10-25 @ 16:14:38
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hejsan bloggläsare! :)

Hur har mina favoriters dag varit? Min har sugit rejält. Åh, måndagar är värst, börjar
dagen med äcklig musik som jag hatar mest, och sen liksom språk, svenska, SO, matte,
elevens-val. Kan det bli bättre? Hur många lektioner som helst, är det möjligt att man
har så lång dag början av veckan? Holy Jesus, men den har inte varit så hemsk som det
låter. E-valet var ganska roligt, vi hade handboll. I like! ;) Anyway, skulle hem till Frida
men nu blev det inte så. Måste plugga som ett as idag om jag ska klara provet på torsag!

Ska väl äta någonting nu, har världens godaste yoghurt & flingor hemma. Vanilj yoghurt
och SPECIAL K. Loveeee ♥ Slänger nog inte några fler inlägg senare.



Lite små sött.. Mina läpper ser skit mörka ut, men är jättetorr så ni vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0