Barndomsvän !

2010-10-26 @ 13:12:42
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Hej Kära Linnea !
vill börja med och säga förlått,
för du vet att jag älskar dig med den hära texten menar jag inte att vi ska bli "bästavänner "
vill heller inte att folk ska reagera så hårt och stort ,
btw .
Linnea du vet att du betyder  grymt mycket för mig och jag menar det verkligen .
jag minns allt vi gjorde när vi gick utt på natten för vi blev arg på våra föraldrar haha och vi skulle gömma oss bakom busken för crille men det gick inte så bra!
elelr när ajg failade på videon hhaha .
den dära fjortisvideon när vi gömde oss i din brors rum .
När vi snurrade på den dära snurrsaken vid Mossen .
grymt mycket mer jag saknar då jag kunde kallas "familjmedlem" saknar den tiden man kom hem satt sig vi datan och kännde att man kunde skriva "Hej ska vi göra något" vi båda vet att inget kmr bli som var!
MEN FCUK ALLT! jag har sagt så himmla mycket om dig både dumt och snällt,
men nu när jag glor tbx och ser dig fattar jag vrf jag snackar om dig bara för ajg saknade dig så mycket.
skiter i du har alltid funnits där för mig både i vått och torrt,
du var den trasan man kunde blöta torka blöta torka!
förlått för allt dumt förlått för allt !
Jag ska bita i hop , jag har en vilja en stark vilja !
Jag ska älska dig jag ska inte bråka med dig!
jag minns dig som igår .
och ajg älskar dig merän vad du tror .
vi två tsm är som vinter utan snö och vår utan blommor !
vi hör i hop så är det bara .
Jag kan knappapå dom hära svarta knapparna n ajg kan fortfarande inte skriva så mycket ajg älskar dig!
jag säger inte att du betyder merän någon annan nu!
men ajg älskar dig Sååååå mycket ! 
OCH AH ALLTING HAR FÖRÄNDRAS MEN DU FINNS KVAR ..
när jag ler upp mott himmlen ärdet dig jag ser .
när jag grinnar är det för jag älskar dig,
Allt ahr flyggt upp tills ett stort svart moln men tack vare din energi har dent förvandlas till vit.
JAG ÄLSKAR DIG
tack för att du har forsatt att kämpa på!
för utan dig skulle det aldrig gå ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0