Vad mer kan jag säga?

2010-11-07 @ 01:12:26
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Vart tar all tid vägen? Jag får ju inte ens tid till någonting längre. Hela min blogg är
piss just nu! Dåligt med kommentarer, det är dålig uppdatering, får ganska mycket kritiska
kommentarer om att jag suger på att uppdatera bloggen. I know.. Men jag måste också
få lite TID, jag har helt enkelt inte haft möjligheten till att blogga den här veckan. Är ledsen!
By the way. Frida sov över här igår, vi spelade spel med min familj & pappas kompis Matte,
det var väl en mysig fredag. Mer kan jag inte säga, iallafall inte vad vi hittade på sen..;)

Idag har jag bara varit med familjen, skulle träffa Amanda och Frida men ja, det gick ju inte
och det blev lite knas men det har löst sig! Har haft en trevlig hemmakväll, sista njutningen nu
på lovet. Imorgon kommer det kännas som man får en kniv i ryggen.. SÖNDAGAR är värst!
Hoppas ni har haft en bra lov & hittat på massor med kul. Tack för mig så länge. Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0