Om storbloggarna..

2010-11-07 @ 02:24:29
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Nu kommer ni får höra min åskiter om dom storbloggarna som jag läser.
Men jag läser inte alla och läser ingen utav dom varje dag.. Ingen har någon speciell blogg!
Så ja.. detta är bara tjejer, läser inte Hugos, Daniels och alla dom där. Så ni vet..

Egentligen har jag inga kommenterar eller åsikter om henne ALLS men jag skriver bara
det jag tycker nu.. Hon är hemsk rent ut sagt. Hela hon ser hon som plast! Hon kan vara en
skit trevlig människa när man träffar henne i IRL, men i bloggen tycker jag inte om henne
ett dugg. Såklart hon proviserar, det vet väl alla?! Men hon har så mycket som hon gör fel som
hon kan göra bättre med sig och sin blogg. Sluta redigera varenda bild som hon finns med på,
det är ju helt sjukt att hon ens orkar sitta framför photoshop & hålla på med det där! Jag säger
bara "Snälla, kolla på dig. Ge upp människa!" Sen är det ju upp till henne själv om hon vill se
ut som en barbiedocka eller få dåliga rykten. Jag tycker att en blogg är tillför att vara bra inte
för att ha dåliga rykten om bloggerskan. Helt fel. Eller är det jag som har fel här..? :)


Helt klart min favorit om jag måste välja bland alla bloggare! Hon är liksom sig själv och
kan vara riktigt jävla patetisk i bloggen hon med, men hon är faktiskt en av dom som jag ser
upp till och jag har inte alls några kriterier om henne. Hon är skit söt, bra blogg och ja, hon är
bra på det hon gör. Även om folk inte vill läsa om henne supanden, eller det här "Aah, jag festade
igår och vet ni hur packat jag blev eller.. OMG!" Alltså, alla bloggar kan ju inte vara perfekta? :D
Alla måste ju kunna gå sin egen väg, men man måste passa sig så att det inte går för långt..
Och det tycker inte jag att Dessie har gjort heller. Hon är grym i sin blogg. I love her! ♥


Förlåt men hon är bara för äcklig ibland. I sina videoinlägg till exempel, hon petar i näsan
och harklar upp slem i halsen och vet inte vad? Haha, alla har ju sin lilla egna sak om vad man
vill och inte göra men man blir lite äcklad ibland när hon gör sina saker. Men hon är en sjukt
fin person, iallafall det jag ser på bloggen. Läser den inte dagligen men hänger inte efter heller!
Kenza är ingen favorit, men hon är heller inte dålig på att blogga. ;)


FÖRLÅT! Men.. jag hatar Foki, läser aldrig hennes blogg. Den suger rakt av, vad är det
ens för handling? Hennes mystiska grejer, är inte ett dugg intresserad av hennes små, gulliga,
plutt saker som hon jämt skriver om eller lägger ut bilder på.. Vem vill se det? Visa lite mer
snälla, att hon typ är...VUXEN?! Och inte barnunge som har liksom Hello Kitty saker. Okej, hon
kanske tycker om det, men herregud. :) Vilka "äldre ungdomar" skriver sånt på bloggarna?


Hon är faktiskt helt okej. Lite för "Oj hejsan, hihihi". Vet inte hur jag ska säga det. Men hon
är lite för påfrästande. När jag och Leonie gick fram till henne på Gröna Lund så var hon ju hur
trevlig och söt som helst men vi frågade iallafall om vi fick ta bild med henne och hon svarar
ju jätte hetsigt "JAVISST, absolut tjejer!:D" Man blir liksom lite, okej ta det lugnt. Haha, det låter
lite skumt det jag försöker förklara men hon är en jätte söt tjej och har inget emot henne alls!


Ja vad ska man säga? Ganska jobbig, spelar ett dåligt spel. Är hon med i ett spel är det jämt
hon ska ska fortsätta och försöka styra och ställa men ändå inte kommer någon vart? Gud, jag
gillade henne jätte mycket förut men inte längre. Någonting hände med henne? Hon blev en
allt för dålig förbild helt enkelt. Hon lämnade över det till Dessie, nu är hon en av mina förebilder
istället. Om nu Paow fick veta att hon var en bra förbild, varför då sabba det och bli en helt
annan? Tycker det är så tråkigt. Men nja, läser inte heller hennes blogg så mycket längre! So yes.
(För er som inte förstog, med "spel" menar jag inte lekspel utan t ex. tjaffs bland bloggarna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0