Läsarfrågor!

2010-11-24 @ 16:22:42
kategori:Life of beauty ♥ [4] Kommentarer

"Vilken skola går du i? Tror jag sett dig förut men är inte helt säker"

SVAR:
Jag går i Skogåsskolan i klass 7A. Skriv gärna ditt namn nästa gång. Kram♥

"Är du tillsammans med Crille fortfarande?"

SVAR: Öhm.. Ursäkta men har jag nämnt det? Jag har aldrig varit tillsammans med honom 
och jag kommer heller aldrig att bli...SLUTA KOMMENTERA ANONYMT, TACK :)

"Hur gammal är du eller vilket år är du född?"

SVAR: Jag är född den 9 januari 1997. Är alltså 13 år och fyller snart 14!

"När ska du göra en sminkvideo?"

SVAR: Ojdå, har fått den frågan miljontals gånger och jag vet fortfarande inte.
Det blir liksom aldrig av även fast jag har funderat flera gånger om jag ska göra det just då
eller.. Ber om ursäkt för att jag har dröjt ut på tiden. Ska försöka hinna med det. Kram på dig!

"Hur många unika besökare har du om dagen?"

SVAR: Jag har allt mellan 500-1500, fast varje dag har oftast runt 1000. Vilket jag är väldigt stolt över.
Tack till alla som besöker min blogg dagligen. I know you like me :D♥

"Vart har du köpt din beiga jacka?"

SVAR: Den är beställd från H&M för 399 kr. Kram!

"Vad heter din mail man skickar idolbilder och sånt till?"

SVAR: Ni kan skicka in idolbilder till ([email protected]) Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Jessi

omg ofta du har 1000 Unika besökare?!?! Fota, bara som bevis! :oo

2010-11-26 @ 18:42:31
URL: http://jesshey.blogg.se/
Postat av: L I N N E A '

Yes, annars kan du gå tbx i arkiven där har jag lagt ut bilder förut, fast då kanske det var 900 besökare men whatever :)

2010-11-28 @ 04:13:03
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: hannah

fyller också år 9 januari fast 1998 :)

2010-11-28 @ 13:42:16
Postat av: L I N N E A '

SV; Jaså? Är du den där Hannah som är Martinas kompis? :)

2010-11-28 @ 17:14:32
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0