Söndag time..

2010-11-14 @ 16:58:46
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej underbara bloggläsare!♥

Min dag var toppen igår. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som med
Johanna, världens bästa & fantastiska vän! :) Vi hade det grymt kul. Först flummade
vi och stuttsade runt och dansade i vardagsrummet och sen sjöng vi lite singstar,
har filmer på det, kanske lägger ut någon! Och sen så tog vi miljontals bilder, jag lovar
ni kommer få värsta chocken, hela blogg sidan kommer vara full av bilder. Nej, men
vi tog iallafall mer än 200 bilder, så det kanske är 230-280 kanske..;)
Men dom bilderna får ni imorgon efter skolan, för Johanna orkar inte lägga ut idag!

Idag fick vi också besök av min mormor, hennes man Mikael & min morbror Johan.
Dom kom hit och vi satt och pratade, borrade upp min rullgardin hehe, och så åt dom
middag här. Dom är nämnligen påväg ner till Kalmar nu i bilen där dom bor, 45 mil dit.
Pfft, skulle aldrig orka åka dit just nu, har gjort det föööör många gånger!

Ha en bra kväll, ska mysa lite med mamma också! Bloggar senare. Kyssar!

Kommentarer
Postat av: chiara

linnea? vad heter din stil i inläggen när duskriver? : ) <3

2010-11-14 @ 18:27:45
URL: http://cchiaracapodiferro.blogg.se/
Postat av: L I N N E A ♥

Svar: Den heter Verdana! Love you <3

2010-11-14 @ 22:34:42
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0