Shoppat!

2010-11-19 @ 10:47:48
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer

Hej alla!

Igår så bloggade jag inget, jag vet. Orkade verkligen inte, bryt inte ut nu..
Men har faktiskt funderat på att sluta blogga, på riktigt. Det börjar ärligt talat att bli
tråkigt. Anyway, igår så åkte jag & mamma till Haninge C för att bara handla smink men
sen gick vi in på BikBok för att jag ville ha en ny halsduk & det var fullt med folk, man
kom knappt in..För det var 50% på alla varor, alltså halva priset på hela skiten! :D
Så fick med mig hem en ny munkjacka, tubhalsduk, vantar, två tights, mascara, kajal,
och lite annat. Och allt tillsammans blev bara runt 300? Snacka om billigt.
Tack, älskar dig mami ♥


 Världens finaste!

Kommentarer
Postat av: dina

Roligt :)



Men du får inte sluta blogga!!Vilken blogg ska jag läsa da??

Snälla sluta inte !!<3

2010-11-19 @ 14:05:34
URL: http://fabuloouus.blogg.se/
Postat av: amandatorres ♥

NEEEEEEEEEEEEEJ !! , är du seriöst sjuuk? Linnea , du fåår inte ! seriöst , exakt va ska ja läsa då? din är ju seriöst BÄÄÄÄÄÄÄST !! , du får inte :( <3

2010-11-19 @ 17:13:20
Postat av: Daniella

fin blogg (:

allt bra idag?

2010-11-20 @ 13:47:00
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0