Onsdag, 24 november

2010-11-24 @ 14:51:08
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Tjaaaa! :D

Haft en bra dag mina söta läsare? Gud, är så trött på all blåst där ute, vill så klart
att det ska vara snö, det är ju det som ger mest julstämning & det mysiga. Men INTE när det
blåser som in i h*lvete! Usch, usch.. Idag är det onsdag, denna vecka går sjukt segt, kan
det inte bara vara helg snart. Har iallafall planerat med massor med människor,
men vet inte hur jag ska hinna med allt. Johanna, Alejandra, Chiara, Valeria, och säkert
fler men det löser sig nog, kommer inte vara med ALLA direkt, man får ta en helg i taget!
Åh suck!! Nu ska man ner i tvättstugan med pappsen. Yey vad kul ;) Bloggar senare..

BTW, vet inte om jag hinner blogga ikväll för har miljarder läxor tills imorgon & fredag.
Orkar verkligen inte med det här längre, skolan förstör mitt liv ibland men man får stå ut..!
LOVE YOU GUYS ♥


Kommentarer
Postat av: Neahh

Näe ska du göra sminkvideo`<33333 kram :)

2010-11-24 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0