Nya kläder från H&M!

2010-11-23 @ 17:14:18
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

I'm home..;) Det hade kommit ett paket med H&M varor idag också, så vi hämtade
ut det med. Var & handlade i Haninge C i tordags och nu får man ännu mer. Jippie!

Och NEJ, jag är inte bortskämd, jag får inte vad jag vill ha.. Men jag får det mesta som
jag behöver, som t ex. kläder, skor, mobil och sånt. Dom är ju lite av det man faktiskt måste
ha här i livet. Så säg inte att jag är bortskämd och handlar kläder varje vecka för så
är det absolut inte. Det är ju inte mitt fel att jag har världens bästa mamma ellerhur..? :D

Jävla snöstorm.. Så här såg det ut utanför mig för ca 1 timme sen. But I love it ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0