Min helg..

2010-11-01 @ 18:16:42
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla läsare!♥

Haft en bra helg? I lördags gick jag hem till Leonie, och där var Martina, Emilia och Moa.
Först körde vi "matleken", alltså man snurra en flaska och den som flaskan pekar på ska alla
andra gå till kylskåpet/frysen och välja något som man tror den inte gillar och hälla på en
sked och den som är ska blunda och hålla för näsan. Haha, och Martina fick någon äcklig kräm
med svamp och peppar smak, euw! Och jag fick en skit stark chili krydda, det brann verkligen
i min mun.. Efter det så hade vi största festen & stog och dansade på bordet och stolarna sen
hade någon granne ringt störningsjouren och vi stog liksom på bordet och dansade när dom var
utanför och vi liksom vinkade och vi visste inte att dom skulle till oss! Och då plingade dom på
och ryckte i handtaget så Leonies pappa släckte alla lampor och vi kröp in i Leonies rum och
låg uppe på varandra för hennes rum är lika litet som en garderob.. Haha! ;)
Sen igår så gick jag och Martina hem till mig efter vi hade varit hos Leonie tills typ 14.00 och vi
skulle fixa oss och det men då kunde inte Leonie vara sen för hon skulle vara med andra.

Men vi var med istället med Jossan, Hannah, Alejandra, Linnea, Maja och några fler och vi hade
ägg, mjöl, toalettpapper, raklödder, tigerbalsam som luktade piss och var skit kladdigt.
Så vi gjorde lite bus, men sen gick jag och Martina hem till mig på kvällen och kollade på film och
hon sov över! Har gjort om mitt rum också, skitfint! Ville bara visa att jag lever. KyssN

Kan inte direkt säga att det blev ett lyckat inlägg, men lovar att uppdatera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0