Lite ditt & datt

2010-11-11 @ 17:48:55
kategori:Life of beauty ♥ [19] Kommentarer
Tjena allihopa! :D

Hur har eran dag varit? Min har väl varit okej, mår faktiskt lite bättre idag.
Men fortfarande inte frisk, vilket suger! Åh, missförstå inte det här men jag vill till
skolan förfan. Saknar alla mina vänner, och sitta framför skolbänken och fnittra! ;)
Det är ju inte helt fel. Aja, man får väl hoppas på det bästa..
Haha, kolla in den här bloggen http://likkesomebody.blogg.se/ snacka om omogen.

Hon har tagit bilder från mina kompisar bloggar & härmat mig HELT med min förra
design, ni vet den där rosa och headern var med New York i bakgrunden.
Kolla sjävla! Så jävla omoget, och hon skriver att det är hon också. Haha herregud!

Tog bilden från Josephine.. Men ser ni eller? Synd om människan!

Kommentarer
Postat av: dina

vet det är så himmla omoget!!

Hon har ju tagit bilder av alla och skriver att det är hon medans det är någon annnan gu vad omoget!!



Älskar din blogg fast det vet du<3

2010-11-11 @ 18:22:18
URL: http://fabuloouus.blogg.se/
Postat av: Emilia

Asså har inte tagit ngn bild av NÅGON -.- Skulle aldrig göra de!! Fatta det ngn :@ Vrf skulle jag vilja ha josephines fula bilder -.- Plus designen har ja nt härmat dig med...Besöker knappt din blogg så vet ínte ens att du hade en sån desigN! plus de va en tjej som gjorde den åt mig så tyvärr tackar ja nt nej

2010-11-11 @ 20:45:00
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

hahaha men lilla gumman, jag vet väll vilka som är mina bilder eller hur? Gå in på littlemisswikelid.blogg.se, så ser du bevis att det är min blogg. Horunge.

2010-11-11 @ 21:39:17
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

mina bilder*

2010-11-11 @ 21:39:59
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Linnea Ljung

hahahaha men gud? besöker du knappt min blogg? aha, så det är därför du skrev en kommentar precis den dagen jag skrev inlägget? så du påstår att du inte besöker min blogg när du säkert läser det här nu! och det är konstigt om du inte härmat mig för designen ser ju ut som min förra. Lusigt?!

2010-11-12 @ 10:09:27
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Linnea Ljung

Lustigt*



och... Du är så jävla dålig på att ljuga! du borde skämmas, man ser att det är Josephines bilder så varför försöker du ens? Haha, det måste vara skit skämmigt att ta andras bilder och sen kommer dom på dig! Förstår att du tog bort bloggen lilla gumman :)

2010-11-12 @ 10:11:13
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Emilia

HORUNGE LINNEA!!! Asså brukar nt besöka din fula blogg...Besökte den bara nu när du skrev de där inlägget, annars brukar jag nt läsa den -,- PLus Jag vill inte ha ngn av JOSEPHINES FULA BILDER!! Och nej jag har nt härmat dig..har aldrig besökt din blogg förr..Och fick min design av en tjej...jag tackar nt nej åt de då!! Plus jag ljuger nt jag vill nt ha jossans fula bilder..Asså alla ni vännerna e så JÄVLA TRÖGA!!! JAG TOG INTE BORT MIN BLOGG..FATTA DE VAFAN! tar inte bort min blogg, för ni alla skitungar kmr och är CP STÖRDA! tAR INTE ÅT MIG ÖVER DET NI SKRIVER FÖR JAG VET ATT DE INTE E SANT!!! HORUNGAR.....FACKING CP HORA

2010-11-12 @ 18:19:57
Postat av: S O F I A

hahahha men gud, fan va pinsam tjej sitter fan och garvar sönder åt henne.. patetisk -.-

2010-11-12 @ 21:28:14
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Linnea Ljung

hahaha nutte då :) tycker bara synd om dig, du med dåligt samvete.. ALLA vet att du ljuger! och kalla mig inte cp eller horunge.. kommer kolla din IP-adress och söka upp dig och du kan du fan våga vara lika kaxig då Emilia, eller du kanske har snott det namnet också haha -.-

2010-11-12 @ 23:55:17
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ehm jag kallar dig va jag vill, fattaru!! jag ha rinte dåligt samvete för ngt för jag vet sjävl att jag inte gjort ngt!! Fatta bara,, jag har inte tagit josephines FULA bilder!! Jag skulle nt ens vilja ha dom hellet :@-.- Visst gör det da om du ens vågar, sök upp mig , vsg gör det..jag e lika kaxig när som helst...EHM nejj??? Sök upp mig da vsg...Jag kmr slå sönder dig då..fatta de!! Jag har massa Stora kill kompisar som fan kan mörda dig..Fatta!! Faan jävla snorunge..

2010-11-13 @ 12:19:39
Postat av: Linnea Ljung

hahaha killkompisar? asså är du så feg att du ska blanda in STORA killkompisar? OMOGET! men visst, hahaha :) är inte rädd för dig gumman, nu tänker jag iallafall sluta slösa tid på dig!! så sluta kommentera min blogg är du snäll -.-

2010-11-13 @ 15:01:21
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER

Jaha, så du påstår nu att du inte har tagit mina bilder och klippt bort mitt ansikte. Jaha då fattar jag. HEJ TVILLING! Jävla snorunge, kom och slå mig då, så ska vi se vem som ligger på marken innan du änns rört mig. Vet ju tyvärr inte hur du ser ut, eller just det. Likadan som mig. DET ÄR JU FKN MITT VARDAGSRUM OCH RUM I BAKRUNDE, DITT FKN ANUS. SKA SÖKA UPP DIG OCH DIN FULA PAPPA, KOMMER KOMMA OCH KNULLA HELA DIN FAMILJ. HAHAH FÅ FLIPP FÖR ATT DU SÄGER ATT DET ÄR DU? KOLLA PÅ DIG HORUNGE. Kalla inte Linnea det. Det är du som är det eller hur, fkn idiot. Snälla kom till skogås någondag så skaru få känna på lite blod ;)

2010-11-13 @ 18:20:21
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Emilia

hahahahahhahah....Jag bor i skogås cp unge hahaha :D..Och neej haha vrf skulle ja vilja ha dina fula bilder -.- Hhaha och du tror jag e rädd för dig lr?hhaahah kom da..jag ska slå ner dig fattaru..Du kmr ligga helt blodig och sönderslagen! Du har inte sätt min pappa så du kan nt säga ngt om hnm!!! Jag kan kalla fula Linnea och dig HORUNGE HUR MKE JAG VILL!! FACKING FITT ÚNGE!! Så tyvärr e jag nt rädd för henne...elr dig!! KAN SLP NER DIG HUR LÄTT SOM HELST!!! SNORUNGE

2010-11-13 @ 19:13:36
Postat av: EM

T FITTAN JOSSAN ALLTSÅ

2010-11-13 @ 19:14:31
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

Vad heteru i efternamn då? Och äru svensk?, hahahah

2010-11-13 @ 20:55:45
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Emilia

HAHAH efter du ee!! Heter Emilia holmström.. Och nej e nt svensk......Mamma e thailänsk och pappa halv spansk och halv svensk så SÅ sry!!!! Vadå troru ja e en svenne elr???

2010-11-13 @ 21:37:33
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

asså på din facebook haru ju tillochmed bilder på mig. Det är ju jag och min kompis annies converse. Och choklad bilden osv. ASSÅ FATTARU INTE ATT JAG INTE VILL ATT DU SKA TA MINA BILDER. DET ÄR JU MITT HUS I BAKRUNDEN PÅ ALLA BILDER. MITT RUM,MITT VARDAGSRUM,MIN HALL? TRORU JAG INTE VET HUR JAG SER UT ELLER. JÄVLA PERVO.

2010-11-13 @ 21:45:36
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Emilia

Hallå,, jag har ju förklarat allt för dig?

2010-11-14 @ 10:54:07
Postat av: Emilia (martinassyster)

Taskigt att härmas av den där likkesomebody.

2010-11-15 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0