Hatar mest av allt!

2010-11-11 @ 18:57:06
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Vet ni vad det värsta är? Iallafall enligt mig, när det gäller på internet btw.
När folk snor andras idéer, såklart det är kul att ha en omtyckt blogg och när folk
får posetiva förslag och idéer på hur man ska jag sin blogg bättre.

Det är inte det, utan när folk gör en exakt likadan design eller tar ett liknande
bloggnamn så det syns. Alltså, jag blir på dåligt humör över att gå in på en läsares
blogg och så har man tagit mina skyltar och klippt bort "www.ddeliciouus.blogg.se",
eller så ser man att designen är typ likadan, blir inte så särsklit glad.. ;)

Men ta inte illa upp, jag älskar att ni får idéer och bra tips på min blogg men det är
en helt annan sak om man tar någons saker från bloggen eller sådant. Usch, nej..!
Så gör vissa bloggläsare mot mig. Ledsen att behöva säga det här. Men jag pekar
finger till er för det är inte kul rent ut sagt. Min blogg, mina skyltar, mina grejer JAG
har gjort & suttit och kämpat med för att ni ska ha något att läsa om. Skärp er nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0