Hatar designen..

2010-11-23 @ 20:33:33
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godkväll kära blogg! :D

Åååh, är så jävla trött på mitt liv just nu. Eller mer trött på bloggen än mitt liv dårå.
Men allt är så jobbigt! Inget på bloggen är bra just nu..Designen är superful, uppdateringen
SUGER, bokstavligen!! Och allt annat blir bara för tråkigt eller bara helt för mycket.
Till och med inlägget blir urtråkiga, håller ni inte med mig? Var äriga, tål kritik!
Var nyss ute i kylan och frös som fan...! Och jag fick en ny jacka & nya uggs, SKIT SNYGGA!

Jag älskar dig mamma mest i världen. Om du läser det här, 
vilket jag vet att du gör så vill jag säga att jag älskar dig. You make my day mami  :)♥



GOSH VAD JAG ÄLSKAR MIN NYA JACKA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0