Fick slutade tidigare..

2010-11-23 @ 15:21:34
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla läsare! ;)♥

Slutade 13.20 idag, skulle egentligen sluta ungefär en timme senare, men våran
engelska lärare är så snäll så vi har till och med sovmorgon på torsdag, thanks for that!
Jävligt nice. Det har varit en helt okej skoldag faktiskt, har bara chillat runt i skolan
med Cassie & Valeria btw. Har garvat som vanligt hela dagen. Mina fina cheyer! :D

Och ja.. fick panik när jag skulle gå hem, kunde inte gå, jag typ flög iväg och fick snö i
hela ansiktet. (Hatar verkligen snö ibland!!) Hälsa mig välkommen tillbaka till bloggandet,
har inte haft lust & har ingen dator, så jag får väl sitta vid mammas tills vidare.
SUCK&PUST..




Där fick ni lite finfina bilder, haha! Inte direkt min dag idag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0