Favorit program!

2010-11-10 @ 12:20:45
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer


Åh, jag älskar dom här programmen! Men såklart så kommer VAMPIRE DIARIES
första plats. Tack vare Alicia så började jag kolla på det, det var i somras. Och seriöst,
vet inte hur många gånger jag har sett säsong 1 flera gånger i rad? Nu har ju säsong 2
börjat också, så jävla braaa... Fan vad jag älskar det, det bästa någonsin! :D♥
Damon Salvatore är så fruktansvärt jävla snygg, han åt höger på bilden, grr.. Love you!
Men visste ni att jag hatar Desperate Housewifes, Paradise Hotel, Sex And The City och
alla dom där. Har aldrig följt dom förutom Paradise Hotel då, dom andra gillar jag inte...

Vilket är ditt favorit program? Något av dom här två? (:

UPDATE:
Och för er Vampire Diaries fans så har jag en superbra blogg som man
kan läsa allt om både Twilight & VD.. Check this out: WWW.TWILIGHTDIARIES.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0