Blir så jävla trött!

2010-11-24 @ 14:36:20
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

FÖR FAN, SÅ HÄR GÖR MAN VÄL INTE?!

Är det meningen att ha vänner man inte kan lita på? Någon har loggat in här
MIN blogg & tagit bort massor med kommentarer och gamla inlägg! Märkte ju det direkt,
om ni går ner lite på bloggen så ser man att det saknas inlägg. Det är ju nästan inga
som vet mitt lösenord förutom några av "MINA VÄNNER", åh!! Ska man inte ens kunna
lita på att dom ger ut det eller själv gör det?! Jävligt falskt spel. Jag borde också själv ha
lärt mig att inte ens låta någon se när jag skriver in det. Och jag vet ju vilka som kan mitt
lösenord så det är väl bara att fråga dom.. Även om dom nekar så vet jag att det är någon
som jag abslolut inte kan lita på!

Visst, det kanske inte är världens största grej, men jag tar faktiskt illa upp när det
handlar om mina vänner som gör så här mot en. Struntar fullständigt i vem som gjort det
eller inte men vill ha ett erkännande iallafall, och det vet jag att jag aldrig kommer få!
Några som läst min blogg under morgonen, runt 12 tiden? Det är någon som har publicerat
ett inlägg och låtsas vara jag och skrivit att jag inte är i skolan och skolkar, och hatar Leonie?
Vem FAN skriver så? Ni/du som gjort det kan dra åt helvete, vill inte ens veta!

Förlåt för mina utbrott jag kan få ibland, men vem accepterar en sån här sak i en sån här
situation där mina vänner är iblandade?!?! Någon kan ha hackat sig in, men det är tveksamt
för vem annars vet att jag och Leonie har det lite jobbigt.. Lågt!
 Fuck off bitches :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0