28:e november!

2010-11-28 @ 17:34:09
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Nu är det söndag, igen.. Måste tiden bara rinna förbi?! Sitter iallafall nu i köket
och åt nyss äppelpaj. Skit gott! Mamma står och håller på med middagen, det blir bakad
potatis & fläskfilé, I love it :)♥ Hon är värsta koken. Hennes mat är delicious.
Imorgon är det dags för skola igen, slutar 15.30. Jätte sent, orkar inte gå på E-val. Men
man måste ju! Efter maten iallafall så ska min storebror fixa Photoshop på mammas
dator så jag kan göra ny design och skyltar osv. Är trött på tomma inlägg!!

Hur har eran helg varit? Min har varit väldigt si så där, inte så himla mysig.
Det har hänt massor med grejer som jag inte vill ta upp, men det mesta är löst nu kan man
säga. Tack Valeria för att du funnit för mig hela tiden. Jag avgudar dig syster :D




Kommentarer
Postat av: shilan ♥

fina linnea ;D <3

<33333333

2010-11-29 @ 20:16:14
URL: http://lloveebasketball.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fyller också år den 9 januari :)



Din blogg äger :)

2010-11-30 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0