12 november

2010-11-12 @ 10:21:10
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godmorgon alla! :)♥

Vaknade tidigt idag, kände bara hur solen stekte på mig genom fönstret,
och hörde hur fåglarna kvittrade och blev serverad med frukost på sängen och denna
morgon var helt underbar. *BRYT*, den var helt förskräcklig menar jag då, fick gå
upp och ta alvedon, det regnade och det lät som fan på fönsterbrädan utifrån,
och det blåste & mitt rum var svinkallt! Snacka om bad morning. Snälla, rädda mig från
detta elaka, äckliga virus som inte låter mig vara!!

Det är fredag förfan, får väl vara hemma och ta det lugnt. Men fan heller, ska
iallafall fixa mig lite, sminka mig och sådär men vet ju aldrig om man får lite besök.. ;)
Sitter vid mammas dator så kan inte ta några bilder med webben. Puss & Kram!

F Ö R S V I N N   F R Å N   M I G   ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0