14.13

2010-05-08 @ 14:13:14
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hejsan alla läsare!♥

Nu har vi precis ätit frukost en härlig morgon. Haha, vi vaknade lite sent..vi orkade
inte vara vakna hela natten men vi somnade typ halv 4, iallafall var det lite bättre
än när Ida sov här. Hehe. Frida blev lite ledsen för en sak, men det behöver inte ni
veta. Det var inget speciellt ändå. Men hon kanske ska slagga här inatt igen om hon
får av sin snälla pappa! Nu ska ni få bilderna & det är bara att titta & njuuuta! :-)
Det är fan roligaste att vara med Frida och flumma. I love it!♥

Baby, du är mitt fucking allt. Alltid du & jag!














Kommentarer
Postat av: Anonym

jag börjar bli irriterad på att varenda bild på dig och en kompis du ba "du och jag föralltid" "du är mitt allt" o.s.v .. liksom, seriöst, tror du att dina kompisar blir glada över att du byter bästis hela jävla ffk tiden? nä tror inte det.



this is just the true bby<3

2010-05-14 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0