Hissar/dissar

2010-05-30 @ 15:04:40
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

LÄNKAR & KOMMENTARER - Menar inte nu dom som länkar mig eller kommenterar
min blogg..utan dom som ber mig länka dom för att få mer besökare! Det är inte mitt
jobb? Mitt jobb är att blogga på min egna blogg om det jag vill, och om jag vill länka
någon så gör jag det med egen vilja, inte för att ni läsare säger det. Och hatar när
folk kommenterar min blogg och skriver '' Hej, fin blogg. Hur är det? '' Alla förstår ju
att man skriver så för att den själv vill ha mer kommentarer. Svarar på frågor och
annat som läsare behöver ha svar på i '' SVAR PÅ TAL! '' Alright?

VÄNTAN - OMG! Hatar att vänta, det är det värsta som finns. Speciellt när man längtar
som in i tusen också, som nu? Vill bara att den här veckan ska rinna iväg, men lovar att
det kommer bli världens segaste vecka bara för att jag längtar efter sommarlovet, sååå
sjukt! Tycker ni det är kul att vänta på något roligt?

Men älskar att vänta på att någonting ska hända i skräckfilmer, det är skit kul däremot..

RÄDSLA - Som ni vet ska jag söka efter huvudrollen till den kommande filmen
" Kronjuvelerna ", vill verkligen! Det är min största dröm att få bli skådespelare, och nu
är det den chansen. Men är så feg utav mig, vill liksom inte stå framför 100 personer
och göra bort mig, skulle nog inte göra det men så känns det! Är inte den som vill stå
i rampljuset, men nu får jag nog ta det steget för att visa den jag är för dom!


SOMMARLOVET - Älskar sommaren, vem gör inte det? Som alla läsare vet så blir detta
en speciell sommar, ska ju inte ha en mysig sommar i Sverige utan i Serbien med min
allra bästavän Alicia Olofsson! Älskar också skolavslutningar, det blir ingen känlsa utan
dom, så jag längtar efter skolavslutningen också såklart!

NYA KLÄDER - Min livs kärlek..såklart kläder, det är det mest av det bästa jag vet! Utan
kläder har jag inget liv. Att bara köpa ett nytt kläders plagg och hänga upp i garderoben
är helt underbart, sen kunna använda nya kläder dagen efter och bara njuta av att slippa
behöva använda gamla skruttiga kläder.. ILOVEIT!♥

TJEJKVÄLLAR - Det spelar absolut ingen roll hur många man är, men när man är några
tjejer och bara myser är så himla kul. Tycker om att kolla på skräck & komedi filmer på
kvällarna med massa godis, mat, läsk och allting man behöver, älskar min tjejkompisar,
önska man kunde vara exakt alla! Så kanske det blir någon gång..!

BYGGA EGET HUS - Jag & min underbara familj, eller mest jag och min mamma har
pratat om att flytta till Länna och riva min mammas moster hus som hon ska sälja och
bygga eget hus, jag kommer få som en lägenhet i huset..liksom ha eget litet kök, toa,
dusch osv. Och ha pool och bubbelpool som man har på vintern ni vet? Låter inte det
mysigt? Då kanske jag kan bjuda hem ungefär alla mina tjejkompisar så kan vi ha pool
party och grejer! Mysmys, längtar efter det också! Mamma måste bara fixa lite saker
först & prata med Karina som hennes moster heter nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0