Vänner!

2010-05-30 @ 17:01:19
kategori:Life of beauty ♥ [5] Kommentarer

Alicia Olofsson - Du & jag har alltid hållt ihop sen du föddes, minns när vi lekte med
dockor och allting. Och sommrarna, när vi badade i Öringesjön, när vi var på kollo, när
din jacka blev snodd & allting sånt där glömmer jag aldrig! Jag älskar dig, för du har
alltid varit min bästavän och så ska det förbli.

Valeria Angeles Muñoz - Gumman, vi tjaffsar väldigt mycket och vi måste skärpa
oss för orkar inte förlora några vänner. Ni är allt jag har! Alla minnen med dig är också
helt fantastiska, flaquita te amo. Tu eres mi todo, tu y yo para siempre!

Ida Karmesjö Björk - Vi har också bråkat, fast ganska stora bråk. Orkar varken
bli sur eller tjaffsa något mer. Har bestämt mig nu för att sluta bråka, är det någon
som vill bråka med mig så får dom gå till någon annan. Men Ida, tack för att du ställt
upp för mig även alla bråk. Vi är starka och klarar oss igenom det här!

Frida Schaub - Du vet att jag älskar dig, saknar det vi hade, saknar allt! Du fanns
alltid där vid min sida. Det känns jobbigt, har hört saker som berör mig och saker som
inte känns bra om dig! Men vill kunna lita på dig & vill inte att vi glider ifrån varandra
mer. Du gör dina val men jag älskar dig!

Sofia Pettersson - Shit gumman, du är som min barndomsvän, vi har känt varandra i
flera långa år. Minns när vi var små och dansade och sjöng till HSM, det var verkligen
skit länge sen, och när vi sov hos varandra, blötte ner hela badrummet och min mamma
fick damp. Vi skulle jämt göra saker vi inte fick. Älskar dig!

Leonie Palmqvist - Ja, har inget att säga. Du gör också ditt val, skiter i vilket! Du var
en av mina närmaste vänner men har inget att säga till dig just nu!

Jessica Korpelainen - Haha sweetie, alla minnen med dig på sån jävla kort tid är fan
sjukt. Vi har alltid kul, vi måste vara mer får ångest att jag alltid är upptagen! Minns du
när vi sov hos Sofia och du blev skit sur för vi inte tog bilder, och när vi var med Crille
och du fick värsta skratt anfallet, du är så sjukt rolig! I love you.

Johanna Rindå - Ja du, min livsglädje..vad ska man säga om dig? Mest störd, skrattar
hela tiden, konstig? Stämmer det bra? Haha nej, men älskling är så glad att vi hamnade
i samma klass du är fan helt underbar du med! Det går inte att skilja på alla vänner jag
har, inte alls! Så när jag säger att jag älskar någon betyder inte det mest, för jag älskar
ingen mest. Men Johanna du vet att jag älskar dig & saknar när vi var som tajtast..

Olga Thörnevik - Vi har aldrig bråkat, förutom det där lilla för det där med badet, men
det är löst och vi ska aldrig bråka mer. Varför ska man ens bråka, det är bara slöseri
med tid som Ida sa! Olga, vi lovade att aldrig bråka och det har hållt i 10 månader, det
känns så skönt med en som man alltid kan prata med. Du snackar aldrig skit, berättar
aldrig hemligheter även fast jag vill höra saker så säger du alltid ifrån för du är så äkta
så du aldrig kan såra någon. Älskar dig otroligt mycket. Hoppas du också gör det!

Chiara Capodiferro - Vi har inte varit på skit länge och saknar dig fan. Skrattar alltid
ihjäl mig med dig och du måste förstå att även om vi inte varit så mycket så vill jag ändå
inte släppa dig, så tro inte att jag glömt dig fast jag inte hör av mig! I love ya girl..


Det här är mina närmaste som jag hängt ihop med länge. Älskar alla exakt lika mycket
även vad som händer. Det finns såklart mer men orkar inte ta upp
alla det kommer ta typ
hela kvällen. Men så ni vet så älskar jag er lika mycket och ingen ska känna sig mindre
älskad. Ni är mitt liv, som mina systrar. Alltid. Detta är starka ord med stor betydelse och
jag menar det...
Jag älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA dum fråga men hur gör man en video direkt på youtube asså med webben ?

2010-05-30 @ 17:14:57
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Postat av: Olga<3

ÄLSKAR DEJ OXÅ LINNEA !

DU BETYDER GRYMT MYCKET !!!!!!!!!!!! <33333

2010-05-30 @ 17:29:55
URL: http://olgathorneviik.blogg.se/
Postat av: Jessica♥

Jag älskar dig också Linnea!

Vi måste va, saknar dig sjukt mke gumman!<333



Du betyder gryymt :D<33

2010-05-30 @ 19:42:01
URL: http://sweettiger.blogg.se/
Postat av: Lola ♥

alla utom jag typ!! :( ;)

2010-05-31 @ 21:12:36
Postat av: chiara

naaw <3

2010-06-03 @ 21:16:54
URL: http://cchiaracapodiferro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0